balzak balzak
987
BLOG

Do administracji - zróbcie coś z tym Sowincem, bo mnie zaraz ...

balzak balzak Rozmaitości Obserwuj notkę 27

Śmiech, choć do śmiechu mi nie jest.

 

Notki proszę nie komentować, bo zostanie skasowana za kilka godzin.

 

Nie muszę zapewniać, że Sowinca szanuję i cenię, jak zresztą prawie wszystkich. Natomiast to spamowanie doprowadza mnie do białej gorączki. Już kiedyś prosiłem, najdelikatniej jak mogłem, aby tego nie robił, bo to niegrzeczne wobec innych uczestników. Niestety, jak widać, moje prośby nie zostały wysłuchane.

 

Pies drapał trollowanie pod notkami Libickiego. Skoro nie przeszkadza to Libickiemu, który przecież dysponuje „gumką myszką” na swoim blogu, to co mi tam.

 

Natomiast spamowanie dotyczy wszystkich.  

 

Co kilka godzin na stronie aktywnych komentarzy mamy samych „sowinców” albo „lemoniadowych”, pod notkami których wklejane są seryjnie te same linki do jakiś artykułów na innych portalach. Informacja może być cenna tylko wtedy, jeśli nie wkurza. Zwielokrotnienie przynosi odwrotny skutek do oczekiwanego. Gdyby choć zaczekał, i wklejał kolejny link dopiero wtedy, kiedy poprzedni się zsunie na sam dół. Niestety – musi być cała seria.

 

No przecież to jest wulgarne spamowanie – „zajumanie” całego S24 tylko dla siebie.

 

Sowinca już nie proszę, bo to „wołanie na puszczy”. Zwracam się do administracji. Boże broń – nie o kasowanie albo ukrywanie, ale o to, aby oni poprosili o Sowinca przez PW o zachowanie minimum kultury wobec innych uczestników portalu. Delikatnie, aby nie naruszać godności, ale stanowczo.

 

Ostrzegam, nawet jeśli to nikogo nie obchodzi, że jeśli ten proceder będzie się nadal powtarzał, to zrezygnuję z czytania S24. Ze względu na higienę własnego systemu nerwowego. ;-)

balzak
O mnie balzak

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości